Aktualizacje w Google
Posted By admin

Kompleksowe pozyskiwanie linków – wiele usług w ramach jednej!


Kompleksowe pozyskiwanie linków jest usługą, która polega na wybudowaniu profilu linków zgodnych tematycznie z prowadzonym projektem. Głównym celem linkowania jest wzmocnienie pozycji witryny, a także sprowadzenie dodatkowego ruchu ze stron zewnętrznych, for internetowych, czy mediów społecznościowych. Zatem, jakie usługi zawierają się w kompleksowym pozyskiwaniu linków i dlaczego warto zdecydować się na ten wariant współpracy?

Kompleksowe pozyskiwanie linków – usługi składowe

W kompleksowym pozyskiwaniu linków najważniejsze jest opracowanie bardzo dobrej, ściśle odpowiadającej projektowi strategii. W ramach niej ustalane są nie tylko źródła linkowania, ale również bezpośrednie sposoby pozostawienia linku, czy dokładna ilość odnośników. Parametry te są niezwykle ważne, ponieważ zbyt duża ilość linków wytworzonych w jednym czasie może spowodować zwiększone zainteresowanie ze strony Google, a wtedy krótka droga do filtra, a nawet bana, czyli kar, których efekty trudne są do zniwelowania.

W ramach kompleksowego linkowania znajdują się usługi takie, jak:

  • pozyskiwanie linków z for polskich i zagranicznych,

  • stworzenie dedykowanego zaplecza wykorzystującego najlepszą, możliwą technologię,

  • linkowanie z serwisów lokalnych,

  • reklama w wyszukiwarce Google,

  • linkowanie z ogłoszeń i komentarzy na blogach specjalistycznych odpowiadających branży klienta.

Co ważne, odpowiednie techniki linkowania dobierane są przez naszych specjalistów, dlatego Ty jako klient nie musisz się niczym martwić! Wystarczy jedynie, że podzielisz się z nami informacjami na temat posiadanej przez Ciebie strony i ustalisz maksymalny budżet, jaki możesz przeznaczyć na działania linkbuildingu.

Dlaczego linkowanie jest ważne?

Linki wskazują algorytmom moc danej witryny. Krótko mówiąc, im więcej prowadzi ich do danej strony, tym wyżej znajdują się one w wyszukiwarce. Oczywiście na indeksowanie ma wpływ znacznie więcej czynników, jak optymalizacja witryny, czy nasycenie słów kluczowych na stronie, ale to na linkowanie nadal zwracana jest największa uwaga pozycjonerów.

Warto przy tym pamiętać, że link linkowi nie jest równy. W sieci znajduje się mnóstwo tzw. portali spamowych, które wykorzystywane są tylko i wyłącznie do pozyskania dodatkowego linku. Dokładamy wszelkich starań, aby omijać je szerokim łukiem, ponieważ wykorzystanie takiego miejsca, w którym znajduje się zbyt dużo odnośników, może zakończyć się filtrem lub banem, a te, jak wcześniej wspomnieliśmy – nie wróżą dobrej przyszłości.

Jak dobierać źródła linków?

Jak wcześniej informowaliśmy, źródła linków muszą być bardzo dobrze dobrane. Szczególnie ważne jest wyselekcjonowanie witryn zgodnych z tematyką strony, jaka jest w danym momencie pozycjonowana. Jest to bezpośrednio związane zarówno z algorytmami Google, jak i użytkownikami, którzy będą przechodzili z witryn linkujących na naszą stronę. Krótko mówiąc, im lepiej dobrane tematycznie źródło linka, tym jest większa szansa, że dany użytkownik przejdzie do nas i zostanie na dłużej, a nawet dokona zakupu, czy skontaktuje się z Działem Obsługi Klienta.

Ponadto linki nie mogą pochodzić z witryn postrzeganych jako spamowe. Każde źródło musi przedstawiać pewną wartość, moc, którą podzieli się z nami właśnie za pomocą linka. Zatem, najbardziej wartościowe są strony, z których prowadzi jak najmniej linków, ale są one jednocześnie szanowane przez wyszukiwarkę. Mamy tutaj na myśli witryny firm (kontrahentów przedsiębiorstwa), funkcjonujące od wielu lat fora internetowe, czy portale lokalne odwiedzane przez wielu użytkowników.

Forma linka – jakie ma znaczenie?

Linki mogą być opublikowane w różnej formie:

  • odnośniki graficzne, które są ukryte pod grafiką,

  • odnośniki tekstowe przedstawiające różnego typu tekst.

Ponadto linki tekstowe można dodatkowo podzielić na: brandowe, wykorzystujące frazę kluczową, nawigujące, czy mieszane. Ze względów bezpieczeństwa zdecydowanie najbardziej polecamy linki tekstowe brandowe, np. w formie adresu pozycjonowanej strony. Dzięki temu siła będzie przekazywana wyłącznie dzięki i na domenę. Ponadto warto mieć świadomość, że wykorzystywanie fraz kluczowych w odnośnikach może zostać odebrane jako spam, dlatego technikę tę należy wykorzystywać z ogromną rozwagą.

Dlaczego warto postawić na linkbuilding?

Linkbuilding jest niezaprzeczalną podstawą pozycjonowania stron. Każda, nawet najlepsza technika wsparta odpowiednim linkowaniem może dać znacznie lepsze rezultaty. Przed rozpoczęciem prac należy jednak pamiętać, że wszystko może wywołać konsekwencje, dlatego nawet pozornie łatwe linkowanie może spowodować niemałe problemy. W związku z tym zalecamy, aby kompleksowe pozyskiwanie linków zlecać osobom doświadczonym, które sprawdziły się już w niejednym projekcie. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że Twoją stroną zajmuje się właściwa, przeszkolona osoba, która zdaje sobie sprawę z tego, co robi i nie pozwoli, aby wkradł się choćby najmniejszy błąd.

Kompleksowe pozyskiwanie linków jest usługą bardzo złożoną zawierającą wiele mniejszych usług w ramach jednej. W ten sposób klient decydując się na jedną pozycję z oferty, otrzymuje wsparcie w ramach kilku, odrębnych zadań. Rozwiązanie to jest bardzo dobre i polecane przedsiębiorcom, którzy nie mieli wcześniej do czynienia z SEO, ale chcą rozpocząć promowanie swojej firmy w Internecie.

Backlink24